Hösten är på väg !

Nu är jag hemma efter en rätt så kort skoldag. Vart lekar med ettorna sen så åt vi alla på vårat nya "mat ställe" Marians. Maten var rätt god men jag saknar nog det gamla stället lite. Får hoppas det blir bättre i morgon.
Som vanligt regnar det här i sverige, men just nu så är det okej för att det är ju på väg att bli höst. Men sommaren var en katastrof :( Ska jag vara ärlig så längtar jag lite efter hösten. Jag vill kunna ha på mig halsdukar/sjalar och varma sköna kläder! Det kan också vara mysigt med mörka kvällar. Så ska vi inte glöma färgerna :D  Vad tycker ni om hösten är den underbar eller bara något som passerar livet utan någon mening?? Som sagt för mig är den mysig i alla fall :D

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Ja alltså nu är vi 3 skolor på marianns. Hoppas verkligen att min (NTI) ska byta inom kort. Blir galen på alla människor!

2012-08-28 @ 23:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0