Naket eller ej ??n

Satt precis och kollade runt på ett antal bloggar och såg att en del utav tjejerna som har bloggarna stod nästan nakna på alla bilder ?! Jag förstår mig inte riktigt på sånt? Vad är det egentligen för mening att stå naken framför en kamera? Jo jag vet att när man visar upp sig själv får man ofta fler läsare... Men om priset för att få mer läsare är att ta av sig kläderna kan man lika gärna göra porr filmer! Det är nästan samma sak enligt min mening. Specielt som alla posar på sina bilder... Det är en stoor skillnad med att ta en bild på stranden när man står där och ser glad ut än att göra en pose hemma i sitt rum. Varför måste alla tjejer visa hud för att vara populära på nätet?? Det är något man ska tänka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0