Godnatt ♥♥

Snart är denna kärleksfulla dag över och allt kommer bli "som vanligt" igen. . . Hela denna dag har handlat om att vara kärleksfull och omtänksam mot andra men egentligen så är det bara en massa lovanden och måsten som bryts. . Statestiken visar att det är mer människor som blir sårade på alla hjärtansdag än glada. . . Varför ska det precis vara så, jo för att folk precis gör just det LOVAR. . . Dom lovar en massa saker som inte kan hållas och skäms sedan för det . . . Jag tycker att i ett förhållande ska man inte lova en massa. . det är bättre att se vad som händer och ta det steg för steg. Men hela saken med alla hjärtansdag är ju att försöka komma närmare någon. Jag tycker om alla hjärtansdag, Men inte för att man måste vara kärleks full och glad ( inte för att jag inte är det ) jag gilla helt enkelt alla hjärtan och söta saker. . .
Nu blir det att sova Godnatt ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0