klippt sig plus lite SEX

Hemma hos pappa nu och sitter vid tven med min nya frilla ;) Haha blev inte så kort som jag trodde. Men ja hon klippte bort minst 7 cm från håret. Men jag vart nöjd :D Det var så slitet innan så jag var bara glad att det försvann. Jag köpte ett par byxor också plus hårinpackning. Satt och tänkte på att det är snart alla hjärtansdag :O Såg att dom hade börjat med något i skolan som handlade om det. . Haha såg lappen som satt på toaletten för att det stod SEX med stora bokstäver. . . he. he.


Så här vart håret :P


           
                      
                  
BILDER PÅ VAD JAG KÖPTE IDAG :)


Blev ett par vanliga svarta byxor. . mina andra gick sönder :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0