Love me or don't love me

Precis saker är inte som dom ser ut, det är något jag har lärt mig under min långa resa från barn till ungdom!
Allt kan förändras på en sekund och man kan inte göra något åt saken, men då är det bara att bita ihop och tänka på dom positiva sakerna ;) Allt kan hända när man lever :D Det är just det som är det underbara med livet, visst gör man misstag men alla måste göra det någon gång annars lär man sig aldrig! Allt blir som man själv vill att det ska bli och man ska aldrig skylla på någon annan. Att vara ärlig och lyssna på människor gör att man kommer långt här i livet, och det fick jag lära mig nyligen. 
     
         
         

Kvällen har varit lång men underbart rolig :D Godnatt till er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0