Inte tänker. . .

Sitter just nu vid datorn och skriver klart min sam uppgift som vi fick utav skolan. Har varit på bibblan hela dagen och pluggat, men den första timmen blev det bara att försöka fixa internet uppkoppling. . . Det slutade med att det var visst något fel på min dator och inte deras internet uppkoppling. . . Så typiskt!
Men det funkade ändå för att Beyda var ju med mig och hon fick internet :D Hur som helst så satt jag där ett bra tag innan jag drog hem. När jag väl var hemma så var det lite utav min otursdag :O Tappade tre glas i golvet så dom gick sönder. Senare så spilde jag ut ett stort glas dricka över hela bordet. . . Så går det när man inte tänker (brukar min pappa säga).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0