Har inte bloggat på länge

Såg precis att jag inte har skrivit på ett tag, tyckte att det var tid att göra det nu! Helgen för mig har varit som vanligt, alltså kul ;) Blev att vara med Narin, Joseph och Niklas under både Fredag och Lördag. Sen idag så har jag haft ett väldigt sent julfirande men min pappas sambos (Jennie) familj. Det blev julmat och öppna en massa paket som man gör på "julafton". Tittade nyss på en massa kort som jag tagit under lovet tyckte att några skulle kunna få åka upp på bloggen ;)

Under lovet så tog jag och Narin några (Ego) bilder hemma hos henne så där runt klockan 4.00 på morgonen.
Narin gjorde en frisyr på mig. '
Så här såg den ut framifrån :P
en bild från samma kväll :P
Här är några bilder från när jag Terese och Narin var hemma hos Patrik.
Ja Narin gick runt och fotade hela kvällen. . .
Sen var jag och Narin på hennes mammas fest :)
dancing with the moonlight
hihi och här är en sista bild som säger allt just nu :D

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0