2009 eller 2012

Haha hej hej, sitter här med mitt årliga sling kitt i håret. Har tänkt på att varje år runt maj så slingar jag håret. . Blir ju så där somrigt och fint :D Men den här gången är första gången jag gör det själv :O Haha undra fan hur det kommer bli. Är ju lite svårt att se när man ska göra bakhuvudet! Men men om det nu skulle bli helt fel kan jag ju alltid färga håret eller något, fast det är jag inte sugen på :/
Nu ska jag snart skölja ur sörjan jag har i håret och sen äta mat. Mums är ju hungrig!
2009

2012

 

Då tog man en massa bilder och skulle lägga upp på facebook eller bloggen för att man tyckte att det var kul. Det var något man gjorde på dagarna. .

Nu tar man bilder när det händer något eller om man gör något speciellt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0