Provade kläder från 80-talet

Hej nu ligger jag här i sängen och ska snart sova, som sagt så fyllde min lilla syster år idag. 11 år, vad stora alla blir! blev som sagt säga grattis till henne. I morgon (idag) så fyller min pappa år. De ska ju ha en stor fest för honom på fredag. Blir mat, dans, och annat skoj. Fick också höra att OM man ville kunde man klä sig i 70-80 tal. Lät rätt kul tycker jag ;) Får se vad det blir för min del, kanske ska prata med Simon om det också :P Men tror nog om jag känner mig själv rätt att det bara blir kavaj, byxor och något snyggt linne. Testade mycket 80-tals kläder.. Hittade också en grön klänning med 60 tals stuk. (tror det var 60 tal)  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0