Bytt rum idag!

Idag har det varit en jag och simon dag :D Blev spel, mat och typ sooooovaaaa!!! x) JO har också bytt rum nu. . . Familjen var så himla triggade på att det måste ske nu och inte senare så jag fick lov att ta bort alla mina åsikter och känslor och bara följa med strömmen så att säga! Eftersom Jennie är gravid så ansåg hon att det skulle vara bättre att byta rum med mig för att min rum är "mycket" större.. Var rätt pisst från början och ville inte byta rum..Inte för att det var något fel på hennes rum utan för att de bara bestämt att det här ska göras utan att prata med mig först! 
Känner att jag också vill vara lite delaktig i saker som händer och sker i familjen! Men jaa rummet jag fick blev inte dåligt och ska jag vara ärlig så trivs jag bättre i det rummet jag har nu än det förra! 
 
Mitt nya rum! 
Jag ikväll! 
 
Blir att måla naglarna nu och sen titta på film! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0