Film kvällen igår!

Hejsan igår vart det film kväll här hos mig..Tänkte att det kan vara kul att glömma allt här hemma och ha lite normalt umgänge här för en gång skull !! ;)  Vi kollade på Insidious och Bad teacher :P Haha vart en massa roligheter, skoj och skratt.. Plus för mig vart det nog lite för mycket godis tror jag x) Tog en en massa bilder! 
 
Jossan och Emil slåss smat som saga försöker knäppa upp knapparna! 
 
En fin bild från Insidious filmen !
 
Som saga vart rädd för !
Fin bild på Fanny, Sofia och saga ! 
 
Så klart måste man ta med någon mongo bild ;) 
 

ALLA dog efter ett tag! 
 
Här har vi alla snyggingar! Fanny go's Demon! Simon go's Swag! Sofia go's jag vet ej vad, och saga hon gömmer sig bara! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0