Jag står ut !

Haha hej nu är man hemma efter att ha varit hos Simon. Såg att ingen var här hemma så ska väl försöka få tag på någon i familjen och höra vart de har tagit vägen ;) Som jag skrev igår hade min lilla syster gått in på min blogg och tagit bort allt som jag skrev om hur jag kände och tyckte om situationen här hemma. Som sagt så handlar det ju inte bara om henne.. Det spelar ingen roll hur mycket hon tror det. Jag kan säga att både jag och hon har olika tanke sett. Men det är ju ganska förståligt på grund av att jag är två år äldre. Jag klandrar inte henne för att hon vill skaffa ett barn. Visst hon kommer att förlora sin ungdom och hela hennes liv kommer att förändras. Men det är hennes val. Då tycker jag också att hon ska förstå att det kommer bli konsekvenser och att det finns folk som lider av detta. Det som stör mig mest är att jag rent av har blivit bort bytt i denna familj. Eftersom att jag är den som är äldre så antar de att jag kan ta hand om mig själv. De har rätt! Jag kan ta hand om mig själv.. Men det betyder inte att jag tar emot all skit som finns! Jag vill helt ärligt bara att saker ska bli som de var förr.. Men jag vet att så kommer det inte bli igen! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0