Förbereder mig!

Haha igår fick min lilla syster madde vara min smik model. Ville se om jag fortfarade kunde sminka. Är ju Halloween om någon månad bara. Planerade lite inför en tunering vi kommer ha i skolan. Alla ska vara utklädda för att det är så nära Halloween. Så i år blir det Tim burton tema på hela skitet ;) Haha har redan planerat lite hur folk ska se ut och så. Men dock måste jag ta upp dom sakerna med klassen först ! 
 
Inspiration bilder !!!
 
Sally!
 Jack! 
Edward! 

Så här vart det när jag försökte sminka min lilla syster .. Dock hade jag bara ögonskuggor att jobba med så det vart inte som jag hade önskat. Men det ska vi ändra på ! Blir att köpa lite Teatersmink till Halloween! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0