MIna bilder från spelen!

Tjena idag försov man sig och kom 30 min försent till lektionen :/ Men det gick bra ändå. MIssade inte så mycket! Annars har dagen varit rätt chill :D Har haft as kul och garvat åt vad killarna har tänkt att göra under den så kallade nobelmiddagen nu i vinter. De tänker ställa upp och framföra en sak men jag tänker nog inte berätta vad det är än hehe ;) Annars har jag bara varit hemma hos Håkan och druckit lite kaffe. Så nu sitter jag här och ska snart titta på ett avsnitt av Sinbad och sen sova!
 
 
HÄR ÄR LITE BILDER SOM JAG HAR TAGIT FRÅN STOCKHOLM. '
 
Saga och Fanny efter lunchen under onsdagen!
Haha alla slutkörda efter mikael elias spelen x)
En närbild på ansiktsmålningarna vi hade ! Det var jag som målade de flesta. Dock så hade jag inte så mycket tid på mig så de blev lite slarviga. Men det fick duga :P
Under festen man var på!
Hahaha!
Alla hade sjukt kul. Det här var mot slutet när fötterna ömmade och man ville dra hem.
En bild på DJ hångel x)
Simon och Fanny under fredagen. Vi stannade och fikade innan tåget skulle gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0