Bara jag som är hungrig?

Tjena, nyvaken och pigg sitter jag här vid datorn och funderar på vad man ska äta för lunch. Det har kommit upp en massa förslag som engelsk frukost, spagetti och köttförsås, köttsoppa. Men ändå så har det inte hänt något än x)
Idag är det ju granny och jag antar att det flesta ska gå dit. Fick också höra att det var en stor marknade vid Lugnet sportcentrum idag. Undrade om man kanske skulle dra dit en stund med familjen innan man tar och skuttar in på granny?! Det blir i alla fall planerat att vara hemma hos Molly innan vi drar ner till festivalen. Så den här dagen blir nog kul :P Kommer nog lägga upp lite bilder i morgon/ikväll om jag fattar hur man göra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0